01-08-2010, 09:25 PM
درود
من هم موافقم. دوستیهامون ارزشش خیلی بیشتره. همیشه این اختلاف نظرها وجود داره. اما نباید بذاریم باعث کدورت بشه. خواهش دارم از حرفهای من هم رنجیده خاطر نباشید. دیگه ادامه این سوژه به نتیجش نمیارزه.
هدف من از ایجاد این سوژه، سنجش تاثیر القاء رسانهها بر یوفو جلوه دادن برخی اشیاء مشاهده شده شبیه یوفو در همه دنیا بود. بنابراین برای واقعی شدن شرایط و درست بودن نتیجه آزمایش، میبایست شرایط واقعی هم خلق میشد.
نکته جالب:
همه با اینکه مطمئن بودند این تصویر برج میلاده اما هنوز ته دل هر کسی یه چند درصدی شک وجود داشت. این موضوع از آنالیز سایکولوژیک نظرهای این تالار دقیقاً مشهود است. نتیجهی بسیار جالبی بود که من خودمم هم فکر نمیکردم بگیرم. البته اگر ادامه پیدا میکرد شاید نتیجه خیلی جالبتری هم حاصل میشد که من بنابر پیشنهاد مدیر ارجمند سایت ترجیح دادم همین جا تموم بشه. :wink:
البته اگر فرض میکردیم که تکنولوژی اینترنت نبود و این سوژه، تیتر خبر یک روزنامه بود، شاید حدود 75٪ مردم از برج میلاد فقط یه اسم و 20٪ باقیمانده یکی دو نمای کلی و در حافظه نمانده از تلویزیون و یا روزنامهها در ذهن داشتند و فقط حدود 5٪ باقیمانده این برج رو از نزدیک دیده بودند. لذا آنوقت نتیجه این تست خیلی خیلی متفاوت بود و شاید حدود 60 الی 80 درصد افراد خیلی راحت متقاعد میشدند که این یوفوست.
نتیجه این آزمایش ساده در مورد تصاویری که لااقل ما در صد سال گذشته از یوفوها توسط مردم داریم بیانگر واقعیت جالبی هست. خودتون قضاوت کنید.
از همه دوستان متشکرم.
من هم موافقم. دوستیهامون ارزشش خیلی بیشتره. همیشه این اختلاف نظرها وجود داره. اما نباید بذاریم باعث کدورت بشه. خواهش دارم از حرفهای من هم رنجیده خاطر نباشید. دیگه ادامه این سوژه به نتیجش نمیارزه.
هدف من از ایجاد این سوژه، سنجش تاثیر القاء رسانهها بر یوفو جلوه دادن برخی اشیاء مشاهده شده شبیه یوفو در همه دنیا بود. بنابراین برای واقعی شدن شرایط و درست بودن نتیجه آزمایش، میبایست شرایط واقعی هم خلق میشد.
نکته جالب:
همه با اینکه مطمئن بودند این تصویر برج میلاده اما هنوز ته دل هر کسی یه چند درصدی شک وجود داشت. این موضوع از آنالیز سایکولوژیک نظرهای این تالار دقیقاً مشهود است. نتیجهی بسیار جالبی بود که من خودمم هم فکر نمیکردم بگیرم. البته اگر ادامه پیدا میکرد شاید نتیجه خیلی جالبتری هم حاصل میشد که من بنابر پیشنهاد مدیر ارجمند سایت ترجیح دادم همین جا تموم بشه. :wink:
البته اگر فرض میکردیم که تکنولوژی اینترنت نبود و این سوژه، تیتر خبر یک روزنامه بود، شاید حدود 75٪ مردم از برج میلاد فقط یه اسم و 20٪ باقیمانده یکی دو نمای کلی و در حافظه نمانده از تلویزیون و یا روزنامهها در ذهن داشتند و فقط حدود 5٪ باقیمانده این برج رو از نزدیک دیده بودند. لذا آنوقت نتیجه این تست خیلی خیلی متفاوت بود و شاید حدود 60 الی 80 درصد افراد خیلی راحت متقاعد میشدند که این یوفوست.
نتیجه این آزمایش ساده در مورد تصاویری که لااقل ما در صد سال گذشته از یوفوها توسط مردم داریم بیانگر واقعیت جالبی هست. خودتون قضاوت کنید.
از همه دوستان متشکرم.
[SIZE=1][SIZE=1]...And, it was man's job to understand how it worked[/SIZE][/SIZE]