مهدى ناصرى عكساتون بسيار زيباست. همين روندو ادامه بديد. من دوست دارم عكس كهكشانها و خوشه هاى ستاره اى رو هم هر چه زود تر از شما ببينم.راستى يه بار تو يه اتاق تاريک، يه جسم داغ (دون نور) قرار بديد و ازش عكس بگيريد. دوربيناى modify شده فروسرخ رو هم تا حدى ثبت ميكنن. خيلى دوست دارم بدونم چه شكلى ميشه.
سلام
این هم اولین عکس من
10 تا عکس 90 ثانیه ای
دوربین 1000d
پایه LXD 75
تلسکوپ مگرز 72
البته من ویرایش رو بلد نیستم و فقط تونستم اونارو ترکیب کنم و عکس هم چون کوچکتر شده تا اینجا بارگذاری بشه کیفیتش کم شده
[ATTACH=CONFIG]1397[/ATTACH]
دوربین ینده مادیفای نشده ممنون میشم اگه اشکالات عکس رو بهم بگین و بگین چکار کنم تا کیفیت کار بهتر شه، به نظرتون 90 ثانیه برای عکسهام خوب بوده؟ من پایه رو از رو حلقه های ساعتی تنظیم کردم و تا 3 دقیقه هم نوردهی کردم باز قابل قبول بود که برای خودم هم عجیب بود فکر نمیکردم اینقدر دوام بیاره و رد نیفته!!شاید بخاطر وزن کم تجهیزاته
بسیار عالی! خیلی خوبه که دوستان عکس های اعماق آسمان قرار میدن.
در مورد عکس های آقای ناصری. عکسm20 دیتای کمی داره. نوردهی تک فریم رو اگه بیشتر میکردید خیلی خوب بود. البته در پردازش هم میشه بهترش کرد.
عکس m8 خیلی خوبه ولی باز هم با یک کادر غیر معمول رو به رو هستیم. یک نکته کلی! سعی کنید قبل از اینکه از جرمی عکاسی کنید، عکس های اون جرم رو در گالری عکاس های معروف ببینید و سعی کنید عکستون رو شبیه به عکس اون ها بگیرید. در عکاسی دیپ اسکای خلاقیت بیشتر در ادیت هست. کادر بندی معمولا ثابته. نوردهی رو هم تا میتونید بالا ببرید و از قبل مشخص کنید که مثلا امشب قراره 20 تا فریم 3 دقیقه ای از فلان جرم تهیه کنم تا همه چی رو برنامه باشه.
در مورد عکس mahdymo. عکس بدون پردازش هیچ ارزشی نداره! حتما یاد بگیرید. کارگاه twan رو اگه تونستید شرکت کنید (برای پیگیری خبرهاش به سایت آسمان شب ایران - صفحه اول مراجعه کنید). برای m8 و اجرامی مثل این که مرکز پرنوری دارند بهتره چند تا نوردهی کوتاه و چند تا نوردهی بلند تهیه کنید تا با ترکیب اون ها قسمت های پرنور و کم نور به همراه هم خوب ثبت بشن. من عکس شما رو ادیت کردم. البته چون فایل اصلی نبود خیلی نمیشد روش کار کرد.[ATTACH=CONFIG]1400[/ATTACH]