تالار گفتگو ستاره‌شناسان

نسخه‌ی کامل: چه اتفاقی در راسول افتاد؟؟؟
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
مردم اظهار کردند که اشغال های یافت شده در راسول مربوط به باقی مانده های یک سفینه ی فضایی منهدم شده روی زمین است.تیتر اول روزنامه ها ((صفحه ی پرنده))بود ارتش اظهار کرد که این اشغال ها مربئط به بالون هوا شناسی بسیار سری بود.:confused:
این موضوع را در مورد راسول یافتم:»

مورد عجیب راسول در تمامی گزارش های رسیده مبنی بر دیده شدن جسمی پرنده در آسمان، تا به حال هیچ موردی مانند حادثه راسول در سال ۱۹۴۷ جنجال به پا نکرده است. نه تنها دیده شدن یوفو در آن زمان تبدیل به خبری داغ شد بلکه هنوز هم هنگامی که گزارش دیده شدن شیء عجیب در آسمان داده می شود آن را با مورد راسول مقایسه می کنند. در بیست و پنجم ژوئن سال ۱۹۴۲، داندانپزشکی با اداره پلیس تماس گرفت و گزارش دیده شدن جسم پرنده ای را که تقریبا یک دوم اندازه ماه کامل بود مطرح کرد. دو روز بعد، شخص دیگری در یکی از شهرهای مکزیک خبر داد که جسم سفید درخشان پرنده ای را در بالای پایگاه نظامی وایت سندز دیده است و دقیقا در همان روز، یکی از کاپیتان های آن پایگاه گزارشی مشابه را به فرمانده خود داد. چند روز بعد، یک متخصص و چند تکنسین همراه او که در همان پایگاه مشغول فعالیت بودند از دیده شدن صفحه بزرگ نقره ای رنگی که بر فراز صحرا به طرف شمال در حال حرکت بود خبر دادند.
حادثه ی راسول دست مایه ی تعدادی فیلم وداستان قرار گرفت و مسئله های زیادی را مطرح کرد.در حال حاضر بسیاری تصور می کنند که ان زباله ها مربوط به بالون هواشناسی بوده است.
amir adib نوشته: حادثه ی راسول دست مایه ی تعدادی فیلم وداستان قرار گرفت و مسئله های زیادی را مطرح کرد.در حال حاضر بسیاری تصور می کنند که ان زباله ها مربوط به بالون هواشناسی بوده است.

حرف خودمو تا حدودی تکذیب میکنم برای اطلاعات بیشتر به این منبع مراجعه نمایید:http://hex2009.blogfa.com/post-39.aspx