تالار گفتگو ستاره‌شناسان

نسخه‌ی کامل: آیات الهی در آسمان
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2
سلام
تا حالا تو آسمون چی شگفت زدتون کرده که به عظمت خدا رسیدین و قدرتشو حس کردین؟
اینو پرسیدم تا بقیه هم برن ببینن و کیف کنن،اگه هم قابل رویت نی،در موردش فکر کنن.


من خودم از سفید چاله ها خیلی خوشم اومد،آخه تو کتاب "دعا کلید ظهور" خونده بودم که امام صادق(ع) فرموده بودن:"خدای عزوجل هزار جهان(عالم) دارد.هر جهانی بزرگتر از هفت آسمان و هفت زمین است.هیچکدام از (ساکنان) این جهان ها گمان نمی کنند که خدا جهان دیگری غیر از خودشان ساخته است و من بر همگی آنها حجت هستم."
شاید واقعا عوالم دیگه ای وجود داره که ما ازش بی خبریم،و قشنگی روایت به اینه که امام ما حجت همس.ولی چرا ما خوابیم و یادی از اماممون نمیکنیم خیلی ناراحت کنندس Sad .
اللهم عجل لولیک الفرج

منبع روایت:خصال صدوق:11،بحارالانوار 320:45.
چه ربطی به سفید چاله داشت برادر ؟

مهمان

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا :roll:
"فیزیکدانان با وارد کردن چرخش به معادلات مربوط به سیاهچاله ها،به نتایج شگفت آوری می رسند.چرخش به جای اینکه ماده را به تکینگی تحویل دهد،آنرا دربیرون ازاین موقعیت می جنباند.گویی ماده پیش از آنکه در آن چگالی نامحدود له شود،به عقب می جهد و رو به بیرون می گذارد.انگار که رمبش معکوس شده است.
فوران نور و ماده که ناگهان در این جهان دیگر جرقه میزند،سفید چاله نام گرفته است و ارتباط میان این جهان و آن جها را به طنز،مارپیچ چاله نامیده اند.این چاله ها می توانند جهان مارا با جهانی دیگر مرتبط کنند،یا شاید دوبخش کاملاًجدای جهان به هم مربوط سازند،اگر چه تنها یک جهان دست یافتنی باشد. "
فهم من از این چیزا که خوندم اینجوری بود،اگه اشتباه فهمیدم شما درستشو بگو.
کسی نه واقعیت عظمت خدا رو رد کرد و نه فراموش کرد ، جنابعالی محض اطلاع یه سر به viewforum.php?f=34 بزن و ببین من چقدر در این مورد پست دادم !
مسئله ای که میفرمایید هنوز اثبات نشده و ما نباید این مفاهیم رو به قرآن تحمیل کنیم ! همونطور که در گذشته به اشتباه هفت آسمان رو به سیارات منظومه شمسی و یا فرضیات غلط بطلمیوس ربط میدادن تا به عظمت قرآن برسند ولی این کار اشتباه است !
در نهایت بالفرض که سفید چاله وجود داشته باشه و راهی بین دو جهان باشه ! ما نه به آن میرسیم و نه سالم از آن عبور میکنیم .
در ضمن یوزری نیمی که گذاشتین خیلی نامناسب است
حاجی
من فکر میکنم در مورد دین بقیه مردم نمیشه قضاوت کرد.واز ایات قران که سخن خدا با بنده اش میباشد نمیتوان استنباط شخصی یا علمی کرد.فقط میشه گفت تا حالا هیچ کدام از کشفیات علمی با ایات قرانی در تناقض نبوده و بس.در توضیح و تفسیرش عالمان و متخصصان باید اظهار نظر کنند که انهم گاهی باهم تفاوت داره.
اظهار نظر ما در مورد این جور مسایل دینی امکان داره باعث بی حرمتی به دین بشه و خیلی ها از جمله خود شما رو ناراحت کنه.چون شما نمیدونی جواب طرف مقابل چیه.شاید کسی ایرانی باشه ولی دینش با شما متفاوت باشه.
در کل با کمال احترام نظر شخصی من اینه که نمیشه این جور بحث ها رو در این تایپیکهای علمی با افرادی با عقاید مختلف مطرح کرد.
هميشه تند رفتن انسان ها رو به بيراهه ميكشه پس خواهش ميكنم اينگونه با علم تند برخورد نكنيد كمي كند و كاو كنيد به نفع خودتونه :oops:
سلام
از همه عذرخواهی میکنم.اگه افراطی بودم.راستی میشه اسممو عوض کنم؟
دوست دارم کار مفید انجام بدم.پس شما هم یاری کنید.
با تشکر از همه
ایات زیادی درقران در باره نجوم اومده یکی از اونها این ایه است که به حرکت انتقالی خورشید اشاره میکنه که سرانجام حرکتش افتادن در دام سیاه چاله است
والشمس تجري لمستقر لها ذلك تقدير العزيز العليم .البته زیبایی کار خداوند اینه که بسیاری از مطالب علمی روبصورت رمز یا ایما و اشاره قرارداده تا با پیشرفت وتکامل عقل بشری اونها روکشف رمز کنه .
سلام دوستان
یک کلیپ در مورد معجزات قران دیدم خیلی به نظرم جالب اومد خصوصا اون اخرش که درصد خشکی ها و درصد ابهای زمین رو محاسبه میکنه .

ادرس کلیپ رو میزارم اینجا حتما نگاه کنید انشاءاله خوشتون میاد .البته با اجازه مدیر تالار گفتگو امیدوارم قوانین رو نقض نکرده باشم.


‫معجزات باور نکردنی قرآن‬‎ - YouTube
صفحات: 1 2